Prosto i wygodnie
Zobacz jak łatwo możesz zoptymalizować koszty energii elektrycznej. Poznaj horyzont możliwości i wybierz solidnego sprzedawcę. Poniżej poznasz całą procedurę zmiany. Jeśli masz pytania, Biuro Obsługii Klienta jest do Twojej dyspozycji.
Jeżeli zdecydujesz się na samodzielne
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy
energii, czeka Cię 6 następujących kroków:
- Krok 1
Wybierz Nida Media i podpisz z nami umowę sprzedaży.
- Krok 2
Wypowiedz obowiązującą dotychczas umowę sprzedaży. W przypadku pierwszej zmiany będziesz musiał zazwyczaj rozwiązać tzw. umowę kompleksową, czyli obejmującą zarówno warunki sprzedaży, jak i świadczenia usług dystrybucji.
- Krok 3
Podpisz umowę o świadczenie usług dystrybucji
z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. - Krok 4
Poinformuj Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu nowej umowy sprzedaży przy pomocy odpowiedniego formularza.
- Krok 5
Zmiana sprzedawcy może wiązać się z koniecznością dostosowania układu pomiarowo-rozliczeniowego (liczników) do zasady TPA (Third Party Access – Dostęp Osób Trzecich). Koszty ponosi jego właściciel, którym
w grupach taryfowych G i C jest Operator Systemu Dystrybucyjnego, natomiast w grupach taryfowych B oraz A Odbiorca. - Krok 6
Ostatnim krokiem jest odczyt licznika i rozliczenie końcowe
z dotychczasowym sprzedawcą. Odczyt nie powinien nastąpić później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie sprzedawcy.
Nida Media może zaoszczędzić Twój cenny czas,
przejmując na siebie wszelkie formalności związane
z procedurą zmiany sprzedawcy energii.
- Krok 1
Wybierz Nida Media i podpisz z nami umowę sprzedaży.
- Krok 2
Udziel nam pełnomocnictwa w zakresie reprezentowania przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oraz dotychczasowym sprzedawcą. W wyniku tego wypowiemy za Ciebie obowiązującą do tej pory umowę sprzedaży, zawrzemy umowę o świadczenie usługi dystrybucji
i poinformujemy OSD o nawiązaniu naszej współpracy. - Krok 3
Ostatnim krokiem jest odczyt licznika i rozliczenie końcowe z dotychczasowym sprzedawcą. Odczyt nie powinien nastąpić później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie sprzedawcy.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy
do Państwa dyspozycji:
41 35 78 389
Jeżeli zdecydujesz się na samodzielne
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy
energii, czekają Cię 4 następujące kroki:
- Krok 1
Wybierz Nida Media i podpisz z nami umowę sprzedaży.
- Krok 2
Wypowiedz obowiązującą dotychczas umowę sprzedaży.
- Krok 3
Poinformuj Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu nowej umowy sprzedaży przy pomocy odpowiedniego formularza.
- Krok 4
Ostatnim krokiem jest odczyt licznika i rozliczenie końcowe
z dotychczasowym sprzedawcą. Odczyt nie powinien nastąpić później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie sprzedawcy.
Nida Media może zaoszczędzić Twój cenny czas,
przejmując na siebie wszelkie formalności związane
z procedurą zmiany sprzedawcy energii.
- Krok 1
Wybierz Nida Media i podpisz z nami umowę sprzedaży.
- Krok 2
Udziel nam pełnomocnictwa w zakresie reprezentowania przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oraz dotychczasowym sprzedawcą. W wyniku tego wypowiemy za Ciebie obowiązującą do tej pory umowę sprzedaży, zawrzemy umowę o świadczenie usługi dystrybucji
i poinformujemy OSD o nawiązaniu naszej współpracy. - Krok 3
Ostatnim krokiem jest odczyt licznika i rozliczenie końcowe z dotychczasowym sprzedawcą. Odczyt nie powinien nastąpić później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie sprzedawcy.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy
do Państwa dyspozycji:
41 35 78 389