Zobacz jak łatwo możesz zoptymalizować koszty energii elektrycznej. Poznaj horyzont możliwości i wybierz solidnego sprzedawcę. Poniżej poznasz całą procedurę zmiany. Jeśli masz pytania, Biuro Obsługii Klienta jest do Twojej dyspozycji.


Jeżeli zdecydujesz się na samodzielne
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy
energii, czeka Cię 6 następujących kroków:

  • Krok 1

    Wybierz Nida Media i podpisz z nami umowę sprzedaży.

  • Krok 2

    Wypowiedz obowiązującą dotychczas umowę sprzedaży. W przypadku pierwszej zmiany będziesz musiał zazwyczaj rozwiązać tzw. umowę kompleksową, czyli obejmującą zarówno warunki sprzedaży, jak i świadczenia usług dystrybucji.

  • Krok 3

    Podpisz umowę o świadczenie usług dystrybucji
    z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.

  • Krok 4

    Poinformuj Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu nowej umowy sprzedaży przy pomocy odpowiedniego formularza.

  • Krok 5

    Zmiana sprzedawcy może wiązać się z koniecznością dostosowania układu pomiarowo-rozliczeniowego (liczników) do zasady TPA (Third Party Access – Dostęp Osób Trzecich). Koszty ponosi jego właściciel, którym
    w grupach taryfowych G i C jest Operator Systemu Dystrybucyjnego, natomiast w grupach taryfowych B oraz A Odbiorca.

  • Krok 6

    Ostatnim krokiem jest odczyt licznika i rozliczenie końcowe
    z dotychczasowym sprzedawcą. Odczyt nie powinien nastąpić później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie sprzedawcy.

Nida Media może zaoszczędzić Twój cenny czas,
przejmując na siebie wszelkie formalności związane
z procedurą zmiany sprzedawcy energii.

  • Krok 1

    Wybierz Nida Media i podpisz z nami umowę sprzedaży.

  • Krok 2

    Udziel nam pełnomocnictwa w zakresie reprezentowania przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oraz dotychczasowym sprzedawcą. W wyniku tego wypowiemy za Ciebie obowiązującą do tej pory umowę sprzedaży, zawrzemy umowę o świadczenie usługi dystrybucji
    i poinformujemy OSD o nawiązaniu naszej współpracy.

  • Krok 3

    Ostatnim krokiem jest odczyt licznika i rozliczenie końcowe z dotychczasowym sprzedawcą. Odczyt nie powinien nastąpić później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie sprzedawcy.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy
do Państwa dyspozycji:

zadzwoń i dowiedz się ile możesz zaoszczędzić!
41 35 78 389

Jeżeli zdecydujesz się na samodzielne
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy
energii, czekają Cię 4 następujące kroki:

  • Krok 1

    Wybierz Nida Media i podpisz z nami umowę sprzedaży.

  • Krok 2

    Wypowiedz obowiązującą dotychczas umowę sprzedaży.

  • Krok 3

    Poinformuj Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu nowej umowy sprzedaży przy pomocy odpowiedniego formularza.

  • Krok 4

    Ostatnim krokiem jest odczyt licznika i rozliczenie końcowe
    z dotychczasowym sprzedawcą. Odczyt nie powinien nastąpić później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie sprzedawcy.

Nida Media może zaoszczędzić Twój cenny czas,
przejmując na siebie wszelkie formalności związane
z procedurą zmiany sprzedawcy energii.

  • Krok 1

    Wybierz Nida Media i podpisz z nami umowę sprzedaży.

  • Krok 2

    Udziel nam pełnomocnictwa w zakresie reprezentowania przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oraz dotychczasowym sprzedawcą. W wyniku tego wypowiemy za Ciebie obowiązującą do tej pory umowę sprzedaży, zawrzemy umowę o świadczenie usługi dystrybucji
    i poinformujemy OSD o nawiązaniu naszej współpracy.

  • Krok 3

    Ostatnim krokiem jest odczyt licznika i rozliczenie końcowe z dotychczasowym sprzedawcą. Odczyt nie powinien nastąpić później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie sprzedawcy.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy
do Państwa dyspozycji:

zadzwoń i dowiedz się ile możesz zaoszczędzić!
41 35 78 389

Nasi klienci

Zaufało nam już wiele przedsiębiorstw z całego kraju.
Dołącz do grona szczęśliwych partnerów Nida Media