Nowy logotyp Nida Media elementem zmiany wizerunku
- Szczegóły
- 02.01.2014
Uchwałą zarządu Nida Media Sp. z o.o. zatwierdzony został do stosowania od dnia
1 stycznia br. nowy logotyp. Jest to projekt graficzny, który wyszedł spod cyfrowego dłuta łódzkiej agencji reklamowej Lifemotion na mocy umowy podpisanej pomiędzy obiema firmami. Stanowi on element zmiany wizerunku naszej spółki.
Nowy logotyp Nida Media dzięki użytej kolorystyce nawiązuje do dotychczasowego logo i doskonale charakteryzuje pierwotną działalność przedsiębiorstwa w obszarach energii elektrycznej oraz gospodarki wodno-ściekowej. Jednocześnie zawiera mocny, pomarańczowy akcent mogący się kojarzyć z obranym niedawno przez nas kierunkiem rozwoju - obrotu paliwami gazowymi. Mamy nadzieję, że nowy logotyp przypadnie Państwu do gustu. Jest on dostępny do obejrzenia w lepszej jakości, w formatach PNG i PDF na stronie "Pliki do pobrania".
< Poprzednia aktualność | Wróć do strony głównej | Następna aktualność > |